بررسی علمی و روانشناسی اعتیادهای رفتاری و مصرفی

مرکز مشاوره و روانشناسی ندای آرامش (مشکلات جنسی، اعتیاد های رفتاری و مصرفی، زناشویی، خانواده و کودک : منشی اختصاصی: 09128490944

بررسی علمی و روانشناسی اعتیادهای رفتاری و مصرفی

مرکز مشاوره و روانشناسی ندای آرامش (مشکلات جنسی، اعتیاد های رفتاری و مصرفی، زناشویی، خانواده و کودک : منشی اختصاصی: 09128490944

امیر شیرین زاده، مشاور، روانشناس و درمانگر غیر دارویی از مرکز مشاوره دانشگاه تهران و دانشگاه علوم تحقیقات تهران .
در این وبلاگ به بررسی علمی و تخصصی انواع اعتیاد های رفتاری و مصرفی مانند اعتیاد جنسی، قمار، اعتیاد به خودارضایی، سایر اعتیادهای رفتاری می پردازیم

همچنین کارکرد دیگر این وبلاگ، به بررسی اعتیاد های مصرفی چون شیشه، ترامادول، الکل و ... می پردازد.
سعی می کنم تمامی سوالات و نظرات خوانندگان محترم را پاسخگو باشم. اما به هر حال، قبل از درج سوال جدید.
در ضمن بازنشر و کپی مطالب وبلاگ در هر سایت و یا وبلاگ دیگر و یا چاپ آن در مجلات، روزنامه و مقالات و ... بدون ذکر منبع از نظر اخلاقی کاملاً غلط از نظر شرعی حرام و از نظر قانون کپی رایت ممنوع می باشد . تمامی حقوق برای شخص امیر شیرین زاده،کاملاً محفوظ است.
جهت مطالعه سایر نوشتارها می توانید به سایت www.DrRavanshenas.ir مراجعه کنید.

تلفن منشی جهت اخذ نوبت :09128490944
تلفن مرکز مشاوره پنجره زندگی: 22321052

آیا با ترامادول و بایومادول می توانم ترک کنم؟

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ

سوال و پرسشگر :

سلام خدمت شما اقای شیرین زاده .
من حدود 6سال سابقه ترک مرفین رو داشتم .اما متاسفانه الان حدود 1سال میشه ک دوباره شروع کردم و تو این مدت 4بار هم ترک کردم ب مدت چند ماه اما دوباره شروع ب مصرف کردم.الان هم بخاطر شرایط خاصی ک دارم میخام ترک کنم و دوست ندارم دوباره مصرف کنم .یکی از دوستان پیشنهاد مصرف قرص بایومادول رو بهم داد اما هنوز مصرف نکردم .
لطفا راهنماییم کنید .
سپاس


پاسخ :

سلام.
همونطور که در مطالب وبلاگ ترامادول نه ذکر شده، قرص ترامادول و یا بایومادول، قرص مخدر و دارای اعتیاد است. همینطور خطر تشنج در اینگونه مصرف ها جدی است.
شما به طور مرتب لغزش کردید . این نشان می دهد که ترک فکری مواد مخدر را جدی نگرفتید. لطفاً مطالب وبلاگ را به طور کامل مطالعه نمایید و جهت ترک فکری مواد اقدام بفرمایید.
موفق باشید.

امیر شیرین زاده - روانشناس و درمانگر غیر دارویی مواد مخدر.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی