بررسی علمی و روانشناسی اعتیادهای رفتاری و مصرفی

مرکز مشاوره و روانشناسی ندای آرامش (مشکلات جنسی، اعتیاد های رفتاری و مصرفی، زناشویی، خانواده و کودک : منشی اختصاصی: 09128490944

بررسی علمی و روانشناسی اعتیادهای رفتاری و مصرفی

مرکز مشاوره و روانشناسی ندای آرامش (مشکلات جنسی، اعتیاد های رفتاری و مصرفی، زناشویی، خانواده و کودک : منشی اختصاصی: 09128490944

امیر شیرین زاده، مشاور، روانشناس و درمانگر غیر دارویی از مرکز مشاوره دانشگاه تهران و دانشگاه علوم تحقیقات تهران .
در این وبلاگ به بررسی علمی و تخصصی انواع اعتیاد های رفتاری و مصرفی مانند اعتیاد جنسی، قمار، اعتیاد به خودارضایی، سایر اعتیادهای رفتاری می پردازیم

همچنین کارکرد دیگر این وبلاگ، به بررسی اعتیاد های مصرفی چون شیشه، ترامادول، الکل و ... می پردازد.
سعی می کنم تمامی سوالات و نظرات خوانندگان محترم را پاسخگو باشم. اما به هر حال، قبل از درج سوال جدید.
در ضمن بازنشر و کپی مطالب وبلاگ در هر سایت و یا وبلاگ دیگر و یا چاپ آن در مجلات، روزنامه و مقالات و ... بدون ذکر منبع از نظر اخلاقی کاملاً غلط از نظر شرعی حرام و از نظر قانون کپی رایت ممنوع می باشد . تمامی حقوق برای شخص امیر شیرین زاده،کاملاً محفوظ است.
جهت مطالعه سایر نوشتارها می توانید به سایت www.DrRavanshenas.ir مراجعه کنید.

تلفن منشی جهت اخذ نوبت :09128490944
تلفن مرکز مشاوره پنجره زندگی: 22321052

سوال در مورد مصرف تریاک و ترک تریاک

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ب.ظ
سلام.من یک جوان 20ساله هستم و تقریبا یک سال میشه ک تریاک مصرف میکنم چند باری ترک کردم اما متاسفانه دوباره شروع کردم
لطفا بجای پیشنهاد روان پزشک و پزشک و روانشناس و این چیزا ی راه حل دیگه ای برای ترک بگید چون من توی افغانستان زنده گی میکنم و افغانستان دکترش کجا بود اخه
ممنون میشم ی راه حلی إرایه کنید مرسی

پاسخ : سلام . پیغام شما رو در مورد مشکل اعتیادتون به ترامادول مطالعه کردم.
واقعیت اینکه مشکل جدی تر از اونی هست که به راحتی و تنهایی حل بشه.
یکی از نشانه های این جریان هم ترک های متمادی و چند باره شماست که هر بار پس از مدتی مجدد شروع به مصرف کرده اید.متاسفانه هیچ فرمول جادویی من نمیشناسم و هنوز هم کشف نشده که بدون متخصص و یا انجمن های ایمان مدار بتوان ترک دایمی داشت. البته می توانید برای مدت محدودی پاکی موقت جسمی به دست بیارید ولی پس از مدتی به دلایلی که در وبلاگ نوشته شده است، بازگشت شما به مواد مخدر حتمی است.
اما به هر حال، و در صورتی که به هیچ عنوان دسترسی به متخصص ندارید، می توانید از گروههای ایمان مدار و رایگانی چون انجمن معتادان گمنام (NA) ، جمعیت آفتاب ، کنگره 60 و غیره استفاده کنید.
در صورت اقامت در افغانستان می توانید آدرس جلسات رایگان انجمن معتادان گمنام را پیدا کنید. در صورتی که درباره پیدا کردن آدرس جلسات در افغانستان مشکلی داشتید می توانید مجدد ایمیل بزنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی